مهاجم پرسپولیسی، امید تراکتور علیه قحطی گل در اصفهان

مهاجم پرسپولیسی، امید تراکتور علیه قحطی گل در اصفهان

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور در پنج بازی آخر خود مقابل ذوب‌آهن در اصفهان فقط دو گل به ثمر رسانده است.

به گزارش فوتبالی، از هفته هفدهم لیگ برتر، ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان تراکتور است. مسابقه‌ای که مصاف سی‌ام لیگ برتری دو تیم خواهد بود.

در ۲۹ مسابقه برگزار شده بین دو تیم ذوب‌آهن و تراکتور در تاریخ لیگ برتر، ۱۱ بار قرمزها به پیروزی رسیده‌اند، ۱۰ مرتبه بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و سهم سبزپوشان اصفهانی هم ۸ برد بوده است.

اما از آنجایی که بازی در اصفهان برگزار خواهد شد، بد نیست مروری هم به نتایج بازی دو تیم در این شهر بپردازیم. از ۱۴ بازی انجام شده در دیار زاینده رود، هر دو تیم ۵ مرتبه موفق به شکست دیگری شده و ۴ بازی هم با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است.

اما شاید جالب‌ترین آمار ثبت شده در سال‌های اخیر، فقر گلزنی تراکتور در خانه ذوبی‌ها باشد. جایی که سرخ‌پوشان در ۵ دیدار آخر خود در فولادشهر صرفا ۲ گل به ثمر رسانده‌اند، که این دو گل هم در بازی رفت لیگ بیستم توسط محمد عباس‌زاده به ثمر رسیده که درنهایت موجب شد تبریزی‌ها با نتیجه دو بر یک بر میزبان خود غلبه کنند.

جدای از این دیدار در پنج فصل اخیر، تراکتور دیگر نتوانسته گلی به میزبان خود در اصفهان بزند و طبیعتا بردی هم حاصل نشده است.

باتوجه به غیبت مهاجم قائمشهری و جدایی کاوه رضایی از تراکتور، چشم امید تی‌تی‌ها به حامد پاکدل مهاجم تازه خریداری شده خود خواهد بود تا با باز کردن دروازه تیم تحت هدایت مهدی تارتار بر این رکورد منفی غلبه کند.

علاوه بر آمار و ارقام ثبت شده، چهره‌های مشترک دو تیم هم بر جذابیت بازی خواهند افزود. در تیم سبزپوش اصفهانی علاوه بر چهره‌های شاخص کادرفنی این تیم یعنی مهدی تارتار، قاسم حدادی‌فر و محمد نوری که سابقه بازی با پیراهن سرخ تراکتور را دارند، سه بازیکن این تیم سامان نریمان جهان، حبیب فرعباسی و نادر محمدی هم صاحب چنین تجربه‌ای هستند.

نریمان جهان خرید جدید تارتار مطمئنا ویژه‌ترین چهره این بازی است که سابقه بستن بازوبند تراکتور را هم تجربه کرده است. سامان که در دور رفت با پیراهن نفت مسجدسلیمان مقابل تراکتور قرار گرفت و شکست خورد، امیدوار است این بار نتیجه بهتری با تیم جدید خود مقابل همشهری‌ها بگیرد.

اما در اردوی تراکتور هم بازیکنانی نظیر هادی محمدی، سجاد دانایی و محمدرضا عباسی پیراهن سبز اصفهانی‌ها را برتن کرده‌اند و باید مقابل تیم سابق خود به میدان روند.

1997