دلیل اصلی پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو از نگاه سبایوس

دلیل اصلی پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو از نگاه سبایوس

پایگاه خبری فوتبالی - دنی سبایوس هافبک رئال مادرید معتقد است که تعویض‌های آنچلوتی، باعث رقم زدن تفاوت‌ها در کوپا دل ری شد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند. در این دیدار ابتدا روخی بلانکوس با گل آلوارو موراتا پیش افتاد، اما رودریگو در نیمه دوم گل مساوی را زد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود و در آن جا کریم بنزما و وینیسیوس جونیور کار اتلتیکو مادرید را تمام کردند تا رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی صعود کند. 

به نقل از سایت آ اس، سبایوس درباره این بازی گفت: "بازی آسانی نبود. خیلی زود از حریف عقب افتادیم و باید خودمان را جمع و جور می کردیم. در ادامه مندی مصدوم شد و کار ما سخت تر. سپس در نیمه دوم عملکردی فوق العاده داشتیم و گل رودریگو در بهترین زمان به ثمر رسید. از اینکه به نیمه نهایی رسیدیم خیلی خوشحالم."

"اتلتیکو در نیمه اول بهتر بود و ما را اذیت کردند. در بین دو نیمه آنچلوتی تغییرات تاثیرگذاری اعمال کرد و توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم. موقعیت های زیادی خلق کردیم و در نهایت به گل رسیدیم."

416