نظر آرتتا درباره رقابت قهرمانی با دوست قدیمی‌اش گواردیولا

نظر آرتتا درباره رقابت قهرمانی با دوست قدیمی‌اش گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید از این که می‌تواند با پپ گواردیولا در کورس قهرمانی لیگ برتر رقابت کند بسیار خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، آرسنال فردا در دور چهارم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس باید به مصاف منچسترسیتی برود تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی روشن شود. آرتتا در فاصله سال‌های 2016 تا 2019 در کنار گواردیولا در کادر فنی منچسترسیتی حضور داشت و روحیه رقابت و بسیاری از تاکتیک‌های مهمش را از این مربی یاد گرفت. او حالا در لیگ برتر موفق شده تیمش را به صدر جدول برساند و سلطه باورنکردنی سیتی در چند سال اخیر در این رقابت‌ها را با تهدید جدی مواجه کند، اتفاقی که به نظر می‌رسد رویای دیرینه این مربی جوان اسپانیایی بوده است. 

به نقل از سایت گل، آرتتا در این باره به خبرنگاران گفت: "من همیشه رویای این را داشتم که روزی بتوانم شانه به شانه گواردیولا برای کسب جام قهرمانی با او رقابت کنم و حالا چنین فرصتی برای ما پیش آمده است. مشخصا چنین اتفاقی تاثیری روی دوستی ما نخواهد داشت. او اهمیت بسیار زیادی در زندگی من دارد و نقش مهمی را در حرفه من ایفا کرده است."

سرمربی آرسنال درباره اهمیت قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: "من و گواردیولا دوست داریم برنده شویم و از باشگاه‌هایمان به بهترین شکل ممکن دفاع کنیم. این چیزی است که از روز اول برای آن جنگیدیم و تلاش کردیم."

او با تمجید از شخصیت گواردیولا اضافه کرد: "من واقعا و صمیمانه بهترین آرزوها را برای او دارم و وقتی قرار است با چنین شخصیتی رقابت کنید، باید مراقب باشید. رقابت با او احساس عجیبی برای من دارد اما شرایط همین است و ما باید به این کار ادامه دهیم."

4416