کامبک رئال مادرید در دربی مادرید؛ بازگشت شکوهمندانه به سانتیاگو برنابئو

کامبک رئال مادرید در دربی مادرید؛ بازگشت شکوهمندانه به سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را رئال مادرید با نتیجه سه بر یک به سود خود به پایان رساند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی گل اول را اتلتیکو مادرید به ثمر رساند اما رئال مادرید موفق شد بازی را در پایان 90 دقیقه مساوی کند و کار را به وقت های اضافه بکشاند. در وقت های اضافه رئال مادرید دو گل دیگر نیز به ثمر رساند و بازی را سه بر یک به نفع خودش کرد و در نهایت با این نتیجه کار به پایان رسید.

رئال مادرید برای اولین بار پس از رقابت های جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان رفت و کامبک زد. در واقع رئال مادرید که فصل گذشته در سانتیاگو برنابئو کامبک هایی مهم و دیدنی زده بود، اکنون دوباره در بازگشت خود به سانتیاگو برنابئو موفق شد کامبک بزند.

گل اول بازی را موراتا برای اتلتیکو مادرید در دقیقه 19 به ثمر رساند. گل تساوی این دیدار توسط رودریگو به شکلی دیدنی در دقیقه 79 زده شد. در دقیقه 104 کریم بنزما گل دوم رئال مادرید را زد و در دقیقه 120 وینیسیوس گل سوم مادریدی ها را زد. ساویچ در این بازی در دقیقه 104 اخراج شد.

تماشای خلاصه بازی رئال مادرید 3-1 اتلتیکو مادرید

1470