ستاره ژاپنی گزینه جدیدی که بارسلونا زیر نظر دارد

ستاره ژاپنی گزینه جدیدی که بارسلونا زیر نظر دارد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به تازگی یک بازیکن جدید را زیر نظر گرفته است و باید دید که در نهایت برای جذب او اقدام خواهد کرد یا خیر.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر در روز های پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی قرار گرفته ایم و برخی از تیم ها در این روز های پایانی آخرین خرید های خود را نهایی می کنند و برخی دیگر از تیم ها ادامه مذاکرات و نهایی کردن خرید را به پنجره نقل و انتقالات تابستانی موکول می کنند.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، بارسلونا به تازگی دایچی کامادا، ستاره ژاپنی حال حاضر باشگاه اینتراخت فرانکفورت را مد نظر قرار داده است. این بازیکن در حال حاضر 26 سال دارد و در پست هافبک هجومی و همچنین مهاجم می تواند بازی کند. در واقع او به طور کلی توانایی بازی در پست های مختلف هجومی را دارد و همین قضیه توجه بارسلونا را به خود جلب کرده است چرا که برخی از بازیکنان هجومی فعلی بارسا نتوانسته اند رضایت ژاوی هرناندز را به خود جلب کنند و یک بازیکن چند پسته می تواند به بارسلونا کمک کند تا عملکرد بهتری در خط حمله خود داشته باشد.

کامادا از سال 2017 در تیم اینتراخت فرانکفورت حضور دارد. او در این تیم در مجموع 156 بازی، 36 گل زده و 30 پاس گل داده است.

1470