مطهری: چطور می‌شود تیم من را بی‌غیرت بخوانید/ از هواداران نساجی می‌خواهم در دهنِ هوادارنماها بزنند

مطهری: چطور می‌شود تیم من را بی‌غیرت بخوانید/ از هواداران نساجی می‌خواهم در دهنِ هوادارنماها بزنند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی نساجی گفت: از هواداران نساجی می‌خواهم در دهنِ هوادارنماها بزنند.

به گزارش فوتبالی، حمید مطهری در نشست خبری پس از بازی با سپاهان گفت: به تیم خوب سپاهان و مورایس تبریک می‌گویم. بازی جذابی بود و به شدت تاکتیکی بود. با توجه به شرایطی که برای بازی ایجاد کرده بود، اول گل نخوردن و سپس استفاده از انتقال‌های مثبت که بیاییم از فضای پشت سپاهان استفاده کنیم. در نیمه اول چند بار این کار را انجام دادیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سبک بازی‌مان را تغییر دادیم. مخصوصا پس از گل خوردن سعی کردیم با تعویض‌هایی که داشتیم توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم و سعی کردیم رو به جلوتر حرکت کنیم. موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. بچه‌های ما نیز به این واقف بود که اگر مقابل سپاهان اشتباه کنند گل دریافت خواهند کرد. تنها یک بار هم اشتباه کردند و مدل اشتباه جای‌گیری که رضاییان توانست از فشردگی دفاع ما عبور کند و موقعیت‌سازی کند و همانجا تنبیه شدیم. این چیزی از ارزش بازیکنان من کم نمی‌کند. اگر شرایط را منصفانه بررسی کنیم بچه‌های من واقعا خوب کار کردند. به همه بچه‌هایم خسته نباشید می‌گویم. زحمت کشیدند و ما سربلند بیرون آمدیم. 

سرمربی نساجی در پاسخ به اینکه چرا تیم پس از جام جهانی خوب کار نکرده، اظهار داشت: ما 2 بازی که در دور رفت با مس رفسنجان و سپاهان انجام دادیم، یک امتیاز گرفتیم. یک بازی با فجر بود که بازی حذفی بود و بردیم و می‌ماند بازی با پرسپولیس که روز بد ما بود. در مجموع من خودم ریزبینانه نگاه می‌کنم. شاید در تک‌بازی‌ها ما بد بوده باشیم ولی به صورت کلی نمی‌توان به این شکل گفت.

مطهری در خصوص نقل و انتقالات گفت: تک تک بازیکنان برای من ارزشمند هستند. من با بازیکن صحبت می‌کنم و موقعی که مبلغ بالا می‌گوید و می‌رود تراکتور، تیم من نمی‌تواند پولش را بدهد. من با همکاری تیمی ، این تیم را جلو بردند.من هم بازیکنان تاثیرگذار را می‌شناسم منتها تیم من خصوصی اداره می‌شود. جا دارد اینجا از حدادیان با تمام وجودش کار می‌کند. این تیم خصوصی است و نمی‌تواند با آنها رقابت کند. این نه بدین معنا که آنها دارند کار بدی می‌کنند، اتفاقا فوتبال حرفه‌ای این است که هزینه کنید. آن تیم‌ها روال حرفه‌ای خودشان را دارند انجام می‌دهند. من هم دوست دارم بازیکن آنچنانی بگیرم. دست باشگاه من خالی است و ما در حد بضاعت خود بازیکن می‌گیریم. اصلا گله نمی‌کنم ولی دوست دارم شما که ریزبینانه فوتبال را دنبال می‌کنید بدانید که شرایط تیم من با آن شرایط تیم‌های متمول متفاوت است. 

وی ادامه داد: من تعدادی بازیکن را گفتم و باشگاه باید صحبت کند. نمی‌دانم تا آخر امشب باشگاه می‌تواند بازیکن خریداری کند یا خیر زیرا شرایط مالی که بازیکنان جلوی پای باشگاه قرار می‌دهند خیلی زیاد است. خیلی سخت است اینکه بخواهیم بازیکنی را جذب کنیم که پول زیاد می‌خواهد. بازیکنی مثل علی شجاعی که امروز به او گفتند بی‌غیرت، من به او می‌گویم خوشا به غیرتت. 3 برابر پیشنهاد نساجی پیشنهاد داشت ولی نرفت. یک سری هوادارنما در دقیقه 52 بچه مازندران را فحش می‌دهند. من از هواداران واقعی نساجی که همیشه نشان دادند فوتبال را می‌فهمند، می‌خواهم با این هوادارنما ها برخورد کنند. تیم من یک بر صفر عقب افتاده است، با این حال بازیکن من را فحش می‌دهید. امروز او آسیب دید وگرنه اگر تا صبح هم بازی ادامه داشت، من او را بیرون نمی‌کشیدم. این جور رفتارها زشت است. من همیشه گفته‌ام که فرهنگ هواداری را باید از نساجی یاد بگیرند. من یک باخت دادم به نفت مسجد سلیمان و یک باخت به سپاهان دادم، چطور تیم من بی‌غیرت می‌شود. 

مطهری اظهار داشت: هوادار نساجی من لذت می‌بردم. من در تیم بزرگ مربیگری کردم و همیشه هوادار نساجی زبانزد بود. چه اتفاقی افتاده را نمی‌دانم. من صبورم و امیدم به خدا است و از هوادار نساجی می‌خواهم در دهن این هوادارنماها بزند.

سرمربی نساجی در خصوص داوری نیز گفت: من دیروز هم گفتم که عادت ندارم در خصوص داوری صحبت کنم. الان صحبت کنم می‌گویند چون تیمش باخته دارد این حرف‌ها را می‌زند. امروز آقای حیدری واقعا یک داور باکلاس بود. به آنها خسته نباشید می‌گویم. 2-3 صحنه بود و وقت‌های اضافی کم گرفته شد. این‌ها دلیلی نیست برای علت باخت. تیم من باخت و من مقصر هستم. به داوری هم خسته نباشید می‌گویم. آنها امروز خوب کار کردند به جز 2-3 صحنه و آن اخطاری که به کریم اسلامی دادند و باعث شدند تا بازیکن من 4 کارته بشود. همین این مسائل نتیجه آن صحبت مس رفسنجان است که روی کریم داورها را حساس کردند و واقعاً باید تاسف خورد.

2636