واکنش گواردیولا به تقابل با آرتتا در جام حذفی انگلیس

واکنش گواردیولا به تقابل با آرتتا در جام حذفی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب (جمعه 7 بهمن) از ساعت 23:30 در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، منچسترسیتی و آرسنال در رقابت های جام حذفی انگلیس به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی حساس چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس عملکرد بسیار درخشانی داشته است به طوری که تیم او در حال حاضر صدرنشین است و منچسترسیتی در رده قرار گرفته است. قبلا در منچسترسیتی، آرتتا دستیار پپ گواردیولا بود اما او اکنون از استاد خود جلو زده است.

آرسنال و منچسترسیتی قرار است در جام حذفی انگلیس به مصاف هم بروند و گواردیولا و آرتتا با هم روبرو می شوند. پپ گواردیولا در این باره گفت:" باید آرسنال را به شدت تحسین کرد که در لحظات بد به میکل اعتماد کردند و او را در تیم خود نگه داشتند. تمام این تصمیمات داخلی به گمانم آسان نبودند. برای انجام این کار باید از او حمایت می کردند و به همین علت سرمربی به زمان و سرمایه گذاری نیاز دارد. نتیجه این تصمیمات را می بینید. به چالش کشیدن آن ها، چالشی برای ما است. تاثیری که من روی او داشتم را نمی دانم اما تاثیر آرتتا روی من نقش مهمی در تبدیلم به سرمربی بهتری داشت."

1470