حسینی: وقت آن است در جدول خود را بالا بکشیم/باید به داوران آرامش بدهیم

حسینی: وقت آن است در جدول خود را بالا بکشیم/باید به داوران آرامش بدهیم

سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد شاگردانش مقابل مس کرمان عملکرد خوبی داشته باشند و نتیجه مطلوبی کسب کنند.

به گزارش فوتبالی، سیدمجتبی حسینی در آستانه دیدار پیکان و مس کرمان در هفته هفدهم لیگ برتر درباره شرایط تیم خود بیان کرد: بعد از باختی که هفته گذشته داشتیم، سعی کردیم نقاط ضعف تیم را شناسایی و به بازیکنان گوشزد کنیم. ریکاوری مناسبی داشتیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم که بچه ها یک بازی خوب را مقابل مس کرمان به نمایش بگذارند و با کمترین اشتباه از این بازی با دست پر خارج شویم.

او درباره وضعیت مس کرمان تاکید کرد: مس تیم خوبی است. به همراه کادرفنی چند بازی این تیم را آنالیز کردیم و شناخت نسبتا خوبی از آنها داریم. این تیم در نقل وانتقالات هم بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و قطعا کار سختی در بازی روز جمعه خواهیم داشت.

سرمربی پیکان همچنین گفت: باید بتوانیم در بازی با مس کرمان نتیجه مطلوبی کسب کنیم و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشیم. در بازی های گذشته دچار بدشانسی هایی شده ایم اما دیگر نباید زمان را هدر بدهیم و فکر می کنم وقت آن رسیده که در کنار عملکرد خوب نتیجه خوبی هم به دست آوریم.

سرمربی پیکان درباره انتخاب علی اصغر مومنی به عنوان داور وسط بازی با مس کرمان تاکید کرد: من به همه داوران احترام می‌گذارم. اعتقادم این است که باید در شرایط کنونی به داوران آرامش بدهیم تا کارشان را به بهترین شکل انجام بدهند. اینکه بخواهیم فشار مضاعف به این قشر وارد کنیم، جز برهم خوردن تمرکز آنها عایدی برای فوتبال ندارد. امیدوارم فردا هم آقای مومنی و کمک های محترم شان بهترین عملکرد خوبی را به اجرا بگذارند.

حسینی در پایان درباره غایبان تیمش مقابل مس افزود: متاسفانه چند بازیکن خوبمان را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده ایم. به خاطر این مصدومیت‌ها هر بازی نفراتی را در اختیار نداریم و این هم از بدشانسی ما است. با این حال بازیکنان جایگزین خوبی داریم که امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشند و عامل موفقیت تیم شوند.

2636