هم‌اتاقی سابق مسی هم راهی لیگ عربستان شد

هم‌اتاقی سابق مسی هم راهی لیگ عربستان شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین تیو ستاره سابق بارسلونا که زمانی هم اتاق لیونل مسی بود، به لیگ عربستان ملحق شد تا برای باشگاه الفتح بازی کند.

به گزارش فوتبالی، کریستین تیو جدیدترین ستاره ایست که راهی لیگ عربستان شده است. این مهاجم 31 ساله در آکادمی بارسلونا رشد کرد و پس از مدتی حضور در اسپانیول دوباره به نیوکمپ برگشت. تیو 39 بازی در بارسلونا بی داشت و پس از 89 بازی در تیم بزرگسالان بارسلونا و ثبت 20 گل و 14 پاس گل از نیوکمپ خارج شد. تیو که عنوان مهاجم اینده دار آکادمی بارسلونا را یدک می کشید، به بازیکنی قابل اتکا در تیم بزرگسالان تبدیل شد. البته تیو در دوران حضورش در بارسا باید با بازیکنانی نظیر پدرو، ویا، الکسیس سانچز، نیمار و البته مسی برای حضور در ترکیب رقابت می کرد.

تیو پس از مدتی نیمکت نشینی در بارسلونا به صورت قرضی به پورتو و فیورنتینا پیوست و در سال 2017 راهی بتیس شد که در پنج فصل حضور در این تیم 172 بازی داشت و 24 گل به ثمر رساند. 

در حالی که حضور رونالدو نگاه ها را به لیگ عربستان جلب کرده، حالا تیو در تلاش است تا در الفتح عملکرد خوبی داشته باشد. باشگاه الفتح پس از کسب شش برد و هفت شکست در سیزده بازی فصلش در رتبه هشتم جدول جای گرفته است. الفتح در روز سیزدهم بهمن به مصاف النصر و رونالدو می رود.

4125