نوازی: بازی سختی برابر صنعت نفت آبادان داریم

نوازی: بازی سختی برابر صنعت نفت آبادان داریم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بازی فردای تمیش برابر صنعت نفت آبادان را "سخت" پیش‌بینی کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: امیدواریم در حضور تماشاگرانمان که مجوز حضور در استادیوم را گرفته‌اند، بازی خوبی ارائه دهیم‌ و شرمنده هواداران نشویم.

او ادامه داد: صنعت نفت تیم خوب و و ریشه داری است که فوتبال خوبی بازی می کند و تغییر و تحولاتی را هم در کادر فنی داشته است. البته در مقابل انتظارات از تیم آلومینیوم هم زیاد است و امیدواریم بازی فردا بازی خوبی باشد.

نوازی با اشاره به اشتباهات داوری در چند دیدار اخیر تیم آلومینیوم اراک گفت: متاسفانه اشتباهات داوری در چند بازی گذشته لطمات زیادی به تیم ما وارد کرد که به جز اعتراض و شکایت، کاری از دست ما بر نمی آید و اعتراضات ما به جایی نمی‌رسد. واقعاً فقط می توانیم در زمین مبارزه کنیم. در بازی با هوادار، خطای بیرون هجده قدم که اصلاً خطا هم نبود برای تیم حریف پنالتی گرفته شد که در نهایت سه امتیاز را از ما گرفت.

مربی آلومینیوم در پایان از عدم جدایی محمود قائدرحمتی از این تیم خبر داد و گفت: خلعتبری هم شرایط بازی را دارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند به میدان برود.

2636