نساجی صفر - سپاهان یک/ رضاییان ساخت، نورافکن پرداخت/ سپاهان در شمال هم می برد

نساجی صفر - سپاهان یک/ رضاییان ساخت، نورافکن پرداخت/ سپاهان در شمال هم می برد

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر نساجی پذیرای سپاهان بود که سپاهان موفق شد با یک گل نساجی را شکست دهد.(مشاهده خلاصه بازی)

هفته هفدهم لیگ برتر
پنجشنبه 6 بهمن
نساجی - سپاهان ساعت 15
ورزشگاه: وطنی قائمشهر
تیم داوری: بیژن حیدری، علیرضا مرادی، محسن بابایی، هادی علی نیافر 

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، سید احمد موسوی، امیرمهدی جانملکی، حامد شیری، علی شجاعی (۷۷- محمد عباسی)، سعید بیگی، ایوب کلانتری، صابر حردانی (۶۴- حسین زامهرانرضا جعفری (83- آداما نیانمحمد شریفی (۷۶- علی داوران)، کریمی اسلامی

ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، امید نورافکن، سیدمحمد کریمی (۷۳- مانوئل فرناندز)، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده (۷۳- یاسین سلمانیشهریار مغانلو

اخطارها:
فرشاد احمدزاده (31) سپاهان
ایوب کلانتری (41) ، عبدالکریم اسلامی (68) نساجی

شرح گل:
سپاهان یک - نساجی صفر( دقیقه ۵۱ - امید نورافکن): روی پاس در عرض دقیق رامین رضاییان در یک حمله پرتعداد از سوی سپاهانی‌ها، امید نورافکن از نزدیکی نقطه پنالتی با یک ضربه دقیق و زمینی دروازه نساجی را باز کرد تا چهارمین گل فصلش را به ثمر برساند.

دقایق حساس:
دقیقه ۱۱: امید نورافکن، بازیکن شوتزن سپاهان روی اولین فرصت از پشت محوطه شوتی زمینی و سرگش به سمت دروازه زد که علیرضا حقیقی با واکنشی مناسب توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه ۲۴: محمد علی‌نژاد با شوتی سنگین قصد باز کردن دروازه از بیرون محوطه را داشت که شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۰: شهریار مغانلو مهاجم فرصت‌طلب سپاهان روی یک چرخش در پشت محوطه جریمه شوتی محکم به سمت دروازه حقیقی زد که توپ با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۳: روی کار ترکیبی بازیکنان سپاهان فرصت گلزنی برای علی‌نژاد در نقطه کور دفاع حریف به وجود آمد که پاس این بازیکن با سر از مقابل دروازه عبور کرد و به کسی نرسید.
دقیقه ۵۹: روی یک پاس در عمق، محمد علی‌نژاد در پشت محوطه جریمه نساجی با حقیقی تک به تک شد که گلر سابق تیم ملی با تکلی تماشایی توپ را دفع کرد.
دقیقه ۶۵: حرکت رامین رضاییان از جناح راست این بازیکن را در موقعیت دادن پاس گل قرار داد اما رامین به سمت دروازه شوت زد که در نهایت حقیقی این توپ را مهار کرد.
دقیقه 81: سعید غلام علی بیگی پس از دریبل یکی از بازیکنان سپاهان در عرض، در شرایطی که می توانست توپ را ارسال کند شوتی به سمت دروازه زد که ضربه او را نیازمند در آغوش گرفت.
دقیقه 81: سعید غلام علی بیگی پس از دریبل یکی از بازیکنان سپاهان در عرض، در شرایطی که می توانست توپ را ارسال کند شوتی به سمت دروازه زد که ضربه او را نیازمند در آغوش گرفت.
دقیقه 89: شوت سنگین ایوب کلانتری توسط نیازمند دفع شد تا بهترین موقعیت نساجی به گل تبدیل نشود. 

2636