خطر کسر 15 امتیاز دیگر از یوونتوس؛ رونالدو تبرئه می‌شود

خطر کسر 15 امتیاز دیگر از یوونتوس؛ رونالدو تبرئه می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - کابوس یوونتوس قرار نیست که به این سادگی ها به پایان برسد.

به گزارش فوتبالی، یووه به خاطر تخلفات مالی خود در سالهای اخیر با کسر پانزده امتیاز مواجه شده است اما تحقیقات ادامه دارد و احتمال دارد که این باشگاه با کسر امتیازات بیشتری مواجه شود و حتی کریستیانو رونالدو نیز به خاطر این پرونده مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.

نشریه "لارپابلیکا" گزارش داده است که رونالدو قصد دفاع از خود در مقابل بدهی های یووه به خودش دارد و حتی آماده است تا به ایتالیا سفر کند. در حقیقت کریستیانو به هیچ وجه اسناد مخفیانه یوونتوس را امضا نکرده است و به همین خاطر خطری در این پرونده تهدیدش نمی کند.

در حقیقت سایت های ایتالیایی  گزارش داده اند که این احتمال وجود دارد که 15 امتیاز دیگر از یوونتوس به خاطر امضای قراردادهای مخفیانه با بازیکنانش در شروع کرونا کسیر شود. در این قراردادها، یووه از بازیکنانش خواسته بود که به آنها اجازه بدهند که حقوقشان با مدتی تاخیر پرداخته شود اما مشکل اصلی این جاست که این قراردادها به صورت مخفیانه ثبت شده و به دست اداره مالیات اسپانیا و سازمان های ذی ربط نرسیده است.

یووه و سایر باشگاه  هایی که با بازیکنانشان قرارداد مخفیانه امضا کرده اند، با تنبیه مواجه خواهند شد. هر چند که رونالدو تبرئه می شود اما سایر یوونتوسی های سابق و کنونی نظیر بیو، شزنی، بونوچی، کوادرادو، آرتور، مک کنی، برناردسکی و دیبالا به خاطر این قراردادها با تنبیه مواجه خواهند شد.

4125