عکس؛ هواداران اتلتیکو مادرید، آدمک وینیسیوس را دار زدند!

عکس؛ هواداران اتلتیکو مادرید، آدمک وینیسیوس را دار زدند!

پایگاه خبری فوتبالی - نفرت هواداران اتلتیکو مادرید از وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید باعث شده تا هواداران افراطی این تیم دست به اقدامی عجیب و جنون امیز بزنند.

به گزارش فوتبالی، در ساعات اخیر تصاویری از یک پل در مقابل شهرک ورزشی رئال مادرید (والدبباس) بسیاری از فوتبالدوستان اسپانیایی را شوکه کرده است. گروه هواداران افراطی اتلتیکو مادرید که "فرنته اتلتیکو" نام دارند، در اقدامی عجیب آدمک وینیسیوس جونیور را به یک پل آویزان کردند تا نمادی از دار زدن این ستاره را نشان بدهند و به نوعی ستاره برزیلی رئال مادرید را به قتل تهدید کنند!

در تصاویر منتشر شده، بالای این پل عبارت "مادرید از رئال متنفر است" به چشم می خورد تا بدین ترتیب اتلتیکویی ها نفرت خود را از حریف دیرینه نشان می دهند. از طرفی یک آدمک با پیراهنی با اسم و شماره وینیسیوس جونیور نیز به دار آویخته شده است.

اختلاف وینیسیوس جونیور و هواداران اتلتیکو در ماه های اخیر شدت گرفته است. پیش از دربی دور رفت در لالیگا در ورزشگاه متروپولیتانو، هواداران اتلتیکو به تهدید وینیسیوس پرداخته بودند که اگر پس از گلزنی در این ورزشگاه حرکات موزون انجام بدهد، با برخورد شدیدی همراه می شود. در آن زمان وینیسیوس با حمایت ستارگان فوتبال دنیا نظیر رونالدو نازاریو و نیمار مواجه شد و البته در شب پیروزی رئال مادرید در کنار رودریگو گوئس حرکات موزون انجام داد.

حالا و در آستانه بازی یک چهارم نهایی کوپا دل ری میان رئال مادرید و اتلتیکو در ورزشگاه برنابئو به نظر می رسد که این اختلاف دوباره نمود پیدا کرده است.

رسانه های اسپانیا با خشم از اقدام عجیب هواداران افراطی اتلتیکو، چنین رفتاری را نشانه ترویج خشونت دانستند و خواستار برخورد جدی با هواداران اتلتیکو از جانب لالیگا و مقامات فدراسیون فوتبال اسپانیا شدند.

4125