هم‌سلولی دنی آلوز، هم‌نام با ستاره سابق بارسلونا!

هم‌سلولی دنی آلوز، هم‌نام با ستاره سابق بارسلونا!

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز به اتهام آزار جنسی به یک زن در یک باشگاه شبانه در بارسلونا در زندان به سر می برد.

به گزارش فوتبالی، پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال در حال حاضر در یکی از زندان های شهر بارسلونا حضور دارد و منتظر حکم نهایی خود است. آلوز شش روز است که در زندان حضور دارد و در این مدت سعی کرده با زندگی جدید خود هماهنگ شود. گزارشات حاکی از آن است که هم سلولی آلوز نقشی کلیدی در هماهنگی وی با محوطه زندان داشته است.

نکته جالب در مورد هم سلولی دنی آلوز این است که این شخص، هم نام با ستاره سابق بارسلونا یعنی "کوتینیو" است، هافبکی که در حال حاضر در تیم استون ویلا توپ می زند. کوتینیو نیز همچون آلوز به تخلف جنسی متهم است و توسط مسئولان زندان انتخاب شده تا به دنی آلوز برای هماهنگ شدن با زندگی جدید خود در زندان کمک کند. ساعت بیدار باش، هشت صبح است و ساعت خاموشی نیز 23:00 است.

سلولی که به دنی آلوز اختصاص داده شده، حمام مخصوص خود را دارد و دو تخت در آن قرار گرفته است. دنی با نظر مقامات امنیتی به زندانی منتقل شده که نیاز به حضورش در حمام عمومی وجود نداشته باشد و بدین ترتیب امنیتش به شکل بهتری تامین شود.

کیکه کایخا خبرنگار اسپانیایی در مورد حال و روز دنی آلوز گفت که شرایط روحی خوبی ندارد. در حقیقت ستاره برزیلی به شدت نگران است و خیلی کم غذا می خورد. دنی در ساعات ازاد خود بازی "پارچیس" را با بقیه زندانی ها انجام می دهد و البته برخی از زندانی ها از او امضا خواسته اند. 

4125