بهترین تیم حال حاضر دنیا از نظر سرمربی آرسنال

بهترین تیم حال حاضر دنیا از نظر سرمربی آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب (جمعه 7 بهمن) از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، منچسترسیتی و آرسنال در چهارچوب رقابت های جام حذفی انگلیس به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم می تواند در این دیدار حساس به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال و منچستر سیتی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس رقیب هم هستند به طوری که آرسنال اکنون صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس است و منچستر سیتی در جایگاه دوم قرار دارد و در تعقیب آرسنال است. اکنون آن ها یک بازی دیدنی در جام حذفی انگلیس خواهند داشت.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال درباره بازی حساس تیمش مقابل منچستر سیتی گفت:" به نظرم این آزمونی بزرگ و بازی بزرگی مقابل تیمی است که به نظرم بهترین تیم فوتبال در دنیاست. بی صبرانه منتظر آن هستم چون به ما نشان خواهد داد که چه جایگاهی داریم و وضعیتمان چگونه است."

در واقع آرتتا، منچسترسیتی را بهترین تیم حال حاضر دنیا دانست. آرتتا درباره شانس بالای آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس گفت:" کاری که انجام می دهیم به ما اشتیاق و امید برای رویاپردازی می دهد اما می دانیم حقیقت این است که نیمی از فصل باقی مانده و در لیگ برتر داستان قابل پیش بینی نداریم، نمی توان قهرمان را پیش بینی کرد و هنوز بخش های زیادی از این داستان مشخص نشده است."

1470