دلیل جالب ستاره 41 ساله سابق لیورپول برای بازگشت به فوتبال

دلیل جالب ستاره 41 ساله سابق لیورپول برای بازگشت به فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - جبرئیل سیسه مهاجم اسبق لیورپول ممکن است که در سن 41 سالگی به بازنشستگی خود خاتمه بدهد تا بتواند به یک رکورد دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق تیم ملی فرانسه در طول بیش از 20 سال دوران فوتبال خود در برخی از سرشناس ترین باشگاه های فوتبال دنیا بازی کرد. این مهاجم در تیم های لیگ انگلیس نظیر لیورپول، ساندرلند و کوئینز پارک رنجرز بازی کرد و در تیم های لاتزیو و مارسی نیز حضور پیدا کرد. سیسه در سن 34 سالگی برای اولین بار از فوتبال بازنشسته شد اما کمی بعد نظرش را عوض کرد و در سوییس بازی کرد. او حالا تصمیم گرفته که دوباره به فوتبال برگردد تا در لیگ فرانسه چهار گل بزند و به رکورد صد گل برسد.

سیسه در این باره بیان کرد:" چهار گل تا رسیدن به صد گل در لیگ فرانسه فاصله دارم، این اتفاق برای من مناسب نیست. اگر باشگاهی به من پیشنهاد بدهد، حاضرم رایگان بازی کنم."

سیسه در دوران حضورش در لیورپول توانسته بود فاتح لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و سوپرجام اروپا شود. وی با یادآوری فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول گفت:" سه ماه پیش از آن فینال  به شدت احساس درد داشتم و پایم شکسته بود و به همین خاطر فوق العاده بود که در استانبول حضور پیدا کنم و در مقابل هواداران پنالتی بزنم. هر کسی به سهم خودش در قهرمانی لیورپول نقش داشت. جرارد، اسمیچر و علی الخصوص دودک نقش مهمی داشتند. عجب شب فوق العاده ای بود."

4125