سلیمانی: از AFC می خواهیم برنامه مسابقات آسیایی را زودتر اعلام کند

سلیمانی: از AFC می خواهیم برنامه مسابقات آسیایی را زودتر اعلام کند

پایگاه خبری فوتبالی- فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان تیم های ایران قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان گفت: حضور در تورنمنت کافا باعث می شود که تیم ها با پی بردن به نقاط ضعف و قوت خود، برای مسابقات آسیایی پیش رو آماده شوند.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی در ادامه افزود: همانطور که می‌دانید تورنمنت کافا برای آماده سازی تیم های بانوان در منطقه مرکزی آسیا برگزار می شود تا بازیکنان به رقابت با یکدیگر بپردازند و سطح تیم ها با برگزاری مسابقات هر بار بالاتر از قبل شود. بر همین اساس با شرکت در این تورنمنت با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه حضور یافته ایم تا بتوانیم ملی پوشان خود را ارزیابی کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ایران با توجه به فرصت اندکی که داشت در این مسابقات حاضر شده است. بازیکنان ایران در مسابقات سوپر لیگ مرتباً بازی می‌کنند و یکی از نقطه مثبت تیم ایران می باشد. سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص ارزیابی حریفان گفت:تیم ها را به خوبی آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت آنها را می دانیم. بازی راحتی برابر ازبکستان نداریم. تاجیکستان و قرقیزستان را آنالیز کرده و به بازیکنان نکات مختلفی را مطرح کرده ایم.

سلیمانی در پایان گفت: ما برای اینکه در مسابقات آتی بازیکنان خود را ارزیابی و کامل ترین تیم را راهی مسابقات کنیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه به این تورنمنت آمده‌ایم. تمام تمرکز خود را برای پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم گذاشته ایم تا در مسابقات آتی که در سال آینده برگزار خواهد شد بتوانیم کامل ترین تیم را اعزام و بهترین نتیجه را بگیریم. ما از کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهیم که هرچه زودتر برنامه مسابقات آسیایی را اعلام کنند تا بتوانیم برنامه ریزی کنیم. با برنامه ریزی و تمرین مداوم می توان نتایج مناسب و در خور تیم ملی را کسب کرد.
اکنون همه تیم ها در حال رشد و توسعه هستند. ما نیاز داریم تا تمرینات جدی تری را برگزار کنیم و این امر مستلزم اعلام AFC برای برنامه های آسیایی فوتسال بانوان هستیم.

5960