پست اینستاگرامی رونالدو پیش از بازی النصر مقابل الاتحاد

پست اینستاگرامی رونالدو پیش از بازی النصر مقابل الاتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (پنجشنبه 6 بهمن) از ساعت 21:30 به وقت ایران، النصر عربستان و الاتحاد عربستان در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپرکاپ عربستان در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو که اولین بازی رسمی خود را برای تیم النصر در لیگ عربستان مقابل الاتفاق انجام داد، اکنون به همراه زردپوشان النصر مقابل الاتحاد قرار خواهد گرفت که یکی از تیم های قدرتمند فوتبال عربستان است. این بازی در چهارچوب رقابت های سوپرکاپ عربستان برگزار می شود و مرحله نیمه نهایی است و رونالدو می خواهد با پیروزی در این بازی راهی فینال شود تا شانس این را داشته باشد که اولین قهرمانی خود در النصر را خیلی زود تجربه کند.

کریستیانو رونالدو با انتشار یک پست اینستاگرامی که در آن تصاویری از آخرین تمرین ستاره پرتغالی پیش از بازی با الاتحاد را می بینیم، نوشته است:" منتظر بازی هستیم! بزن بریم تیم."

رونالدو هنوز اولین گل خود را در تیم النصر به ثمر نرسانده است. او در بازی دوستانه تیم منتخب النصر و الهلال مقابل پی اس جی دو گل به ثمر رساند اما اولین گل خود را در باشگاه عربستانی به طور رسمی هنوز نزده است.

1470