عکس؛ ساعت 780 هزار دلاری رونالدو با اشاره به عربستان

عکس؛ ساعت 780 هزار دلاری رونالدو با اشاره به عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ساعت جدیدی را با اشاره به کشور محل اقامت جدید خود یعنی عربستان خریده است که 780 هزار دلار قیمت دارد.

به گزارش فوتبالی، برنده پنج توپ طلا با دستمزد سالانه 200 میلیون یورو راهی عربستان شده تا در دو سال و نیم آینده در باشگاه النصر بازی کند. از سویی کریستیانو با شرکت ساعت سازی "یاکوب اند کو" نیز قرارداد دارد. این شرکت یک ساعت ویژه با نام "خاویار در گردباد پرواز می کند" را طراحی کردند. این ساعت که از جنس طلای سفید 18 عیار ساخته شده، با  388 سنگ زینتی "سواریت" سبز رنگ ساخته شده است.  این سنگ ها 200 برابر کمیاب تر از زمرد هستند اما قیمت کمتری دارند. 

طرح سبز رنگ این ساعت از نظر خیلی ها  به نشانه ادای احترام کریستیانو رونالدو به پرچم کشور عربستان بوده است. این ساعت از 216 جزء مختلف ساخته شده و 27 جواهر در ان به کار رفته است.

ستاره 37 ساله سعی می کند که هر چه زودتر با کشور عربستان هماهنگ شود و منتظر اولین گل خود در لیگ عربستان است. النصر هزینه زیادی برای خرید این فوق ستاره داشته است و کریستیانو اخیرا گفته است که باشگاه عربستانی یکی از بهترین امکانات ممکن را در میان تیم های این ستاره داشته است. 

4125