واکنش ژاوی به برد سخت تیمش مقابل رئال سوسیداد

واکنش ژاوی به برد سخت تیمش مقابل رئال سوسیداد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در رقابت های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، بارسلونا و رئال سوسیداد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را بارسلونا با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند و موفق شد راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا یک پیروزی خفیف در این بازی داشت و با تک گل دمبله راهی مرحله بعدی شد. ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا درباره عملکرد تیمش در این دیدار گفت:" نباید اینگونه رنج بکشیم. باید در استفاده از موقعیت ها بهتر باشیم. نباید بعد از گل آرام گرفت. می‌توانم بگویم در مقابل تیمی که اخیرا در 9 بازی متوالی خود پیروز بوده برای یک ساعت از بازی عملکرد فوق العاده ای داشتیم و قبل از 10 نفره شدن حریف بر بازی مسلط بودیم و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم."

ژاوی درباره گلزنی دمبله در این بازی گفت:" تنها چیزی که به عثمان داده ایم اعتماد به نفس است و فکر می کنم از زمانی که هدایت بارسا را بر عهده گرفتیم، او به پختگی زیادی رسیده است. دمبله مورد انتقاد قرار گرفت و هو شد ولی ما او را تغییر دادیم و اکنون طرفداران ایستاده او را تشویق می کنند. برای او بسیار خوشحالم."

1470