دمبله، بارسلونا را به نیمه نهایی رساند

دمبله، بارسلونا را به نیمه نهایی رساند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد در دیدار با رئال سوسیداد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و به جمع چهار تیم برتر کوپا دل ری راه پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، از آغاز مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، تیم‌های بارسلونا و رئال سوسیداد از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم نیوکمپ مقابل هم به میدان رفتند. بارسلونا که در 11 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها شکست ناپذیر بوده به دنبال ادامه دادن به روند بسیار خوبش است و ژاوی می خواهد پس از فتح سوپر جام، در کوپا دل ری نیز جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

در نیمه اول بارسلونا تیم برتر میدان بود، اما نتوانست به گل برسد. شاگردان ژاوی هرناندز حملات خطرناکی روی دروازه سوسیداد طراحی کردند، اما هیچ کدام ثمری در پی نداشت. در دقیقه 39، بریس مندز هافبک سوسیداد با دریافت کارت قرمز، از زمین بازی اخراج شد تا کار مهمان بسیار سخت شود. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم فشار بارسلونا برای رسیدن به گل اول بیشتر شد و در دقیقه 53 عثمان دمبله با یک شوت زیبا، قفل دروازه مهمان را گشود تا بالاخره بلوگرانا با یک گل پیش بیافتد. بعد از این گل، بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد و البته چند موقعیتی نیز روبرت لواندوفسکی از دست داد، اما با این حال، بارسلونا به نیمه نهایی کوپا دل ری راه یافت. 

خلاصه بازی بارسلونا - رئال سوسیداد

4416