پیروزی حیاتی منچستریونایتد/ تن هاگ به اولین فینال فصلش نزدیک شد

پیروزی حیاتی منچستریونایتد/ تن هاگ به اولین فینال فصلش نزدیک شد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در دیدار خارج از خانه مقابل ناتینگهام فارست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید تا از شانس بسیار زیادی برای رفتن به فینال جام اتحادیه برخوردار باشد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه دور رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلستان، تیم‌های ناتینگهام فارست و منچستریونایتد از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه سیتی گراند مقابل هم به میدان رفتند. شاگردان اریک تن هاگ در مرحله قبل موفق شد سه بر صفر چارلتون را از پیش رو بردارد و ناتینگهام در دور یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی برابر ولورهمپتون به برتری دست پیدا کرد. همچنین منچستریونایتد در ابتدای هفته شکست تلخی را مقابل آرسنال با نتیجه سه بر دو در ورزشگاه امارات کسب کرد تا روند شکست ناپذیری‌اش خاتمه یابد، اما تن هاگ می دانست که جام اتحادیه بهترین فرصت برای او و شاگردانش برای فتح جام پس از چند سال بی جامی است. 

در نیمه اول شیاطین سرخ بازی را خیلی هجومی آغاز کردند و مارکوس رشفورد ستاره این روزهای یونایتد، در دقیقه شش دروازه میزبان را گشود. در ادامه یونایتد باز هم فرصت باز کردن دروازه ناتینگهام را داشت، اما آنتونی شب اصلاً خوبی را پشت سر نگذاشت و چند موقعیت خوب را از دست داد تا اینکه در دقیقه 45، ووت وگهورست ستاره جدید تن هاگ، اولین گلش را در لباس منچستریونایتد به ثمر رساند. این بازی یک گل دیگر نیز داشت و برونو فرناندز نیز در دقیقه 90 به نوعی کار را تمام کرد تا شیاطین سرخ به پیروزی مطمئن 3-0 دست پیدا کنند. 

خلاصه بازی ناتینگهام فارست - منچستریونایتد

4416