واکنش فغانپور به جدیدترین انتقاد از قرارداد ویلموتس

واکنش فغانپور به جدیدترین انتقاد از قرارداد ویلموتس

پایگاه خبری فوتبالی- مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال به اظهارات رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، حسن عبدلیان‌پور دیروز درباره قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس صحبتهایی انجام داده بود و البته درباره این قرارداد نشستی برگزار کرده بود و ظاهرا یکی دو رسانه هم در این نشست حضور داشتند و این مراسم را پوشش دادند. البته صحبتهای رییس مرکز وکلا بازتاب زیادی نداشت اما چون همان یکی دو رسانه صحبتهای عبدلیان پور را منتشر کردند به همین دلیل صفی الله فغانپور مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرگزاری فارس به صحبتهای رییس کانون وکلا واکنش نشان داده و گفته است:" حکم اختلافات فی مابین فدراسیون فوتبال و سرمربی اسبق تیم ملی توسط مراجع بین‌المللی صادر شده که هم در حکم کمیته تعیین وضعیت فیفا و هم در رای صادره توسط دادگاه عالی ورزش تنها مشکلی که در این بین وجود داشته است عدم پرداخت به موقع حقوق و دستمزد سرمربی بوده است."

فغانپور گفته است ویلموتس فقط به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش، قراردادش را فسخ کرده است. اتفاقی که در فوتبال ایران، بی‌سابقه نبوده است. ادامه صحبتهای فغانپور را بخوانید:" در قراردادهای بین المللی اگر دو ماه از حقوق مربیان پرداخت نشود، مربی حق دارد به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند. از آنجاییکه بیش از مدت 5 ماه حقوق و دستمزد این مربی پرداخت نشده است او قرارداد را یکطرفه فسخ و از طریق مراجع قضایی بین المللی فوتبال پیگیری کرده است."

 1984