حمله زلاتان به بازیکنان آرژانتین: شما دیگر رنگ قهرمانی را نخواهید دید

حمله زلاتان به بازیکنان آرژانتین: شما دیگر رنگ قهرمانی را نخواهید دید

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه میلان به انتقاد از رفتار بازیکنان تیم ملی آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته تیم‌های فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی 2022 قطر را در ورزشگاه لوسیل برگزار کردند. در ابتدا آلبی سلسته با درخشش آنخل دی ماریا با دو گل پیش افتاد، اما تنها در 3 دقیقه، فرانسه با گلزنی کیلیان امباپه دو گل زد تا بازی به وقت‌های اضافی برود. در وقت‌های اضافی لیونل مسی دوباره برای آرژانتین گلزنی کرد، اما دوباره امباپه اجازه نداد تا شادی آرژانتینی ها تکمیل شود و با گلزنی‌اش از روی نقطه پنالتی، بازی را به ضربات پنالتی کشاند، اما در نهایت آرژانتین در ضربات پنالتی پیروز شد تا مسی برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

به نقل از سایت گل، اما حواشی فینال فقط مربوط به مسابقه نمی شد. بلکه بعد از بازی، برخی از بازیکنان آرژانتین همچون امیلیانو مارتینز به مسخره کردن امباپه و بازیکنان فرانسه پرداختند. زلاتان در این باره گفت: "مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ قلمداد می شود و مطمئن بودم که قهرمان جهان خواهد شد. اتفاقی که خواهد افتاد، قهرمانی دوباره امباپه در جام جهانی است. من نگران کیلیان نیستم، بلکه نگران بازیکنان آرژانتین هستم، زیرا آن‌ها دیگر چیزی نخواهند بود. مسی همه چیز برده و برای همیشه اسمش در تاریخ فوتبال ماندگار خواهد شد، اما دیگر بازیکنان به خاطر رفتار بد خود، نمی توانند همانند مسی محبوب باشند. ما نمی توانیم چنین بی احترامی را بپذیریم. این حرف را یک فوتبالیست حرفه‌ای می زند و بدانید که این یک نشانه است و دیگر رنگ قهرمانی را نخواهید دید."

4416