کین برای قهرمان شدن باید به منچستریونایتد بپیوندد

کین برای قهرمان شدن باید به منچستریونایتد بپیوندد

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس ساها مهاجم سابق منچستریونایتد مدعی است که هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام می تواند با رفتن به الدترافورد، بالا بردن جام قهرمانی را تجربه کند. 

به گزارش فوتبالی، فقط هجده ماه از قرارداد کین با تاتنهام باقی مانده و از همین حالا شایعات زیادی درباره آینده‌اش شنیده می شود. تصور می شود که بعد از رفتن کریستیانو رونالدو، شیاطین سرخ پول زیادی در تابستان برای خرید یک مهاجم نوک خرج کنند و بدون شک هری کین یکی از گزینه‌های مدیران این باشگاه و تن هاگ است. یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی ووت وگهورست را به خدمت گرفت، اما خرید او نیز کافی به نظر نمی رسد. 

به نقل از سایت گل، ساها به اسکای اسپورتس گفت: "اگر هری کین به منچستریونایتد بپیوندد، من به شما تصمین می دهم که او قهرمان لیگ برتر انگلیس خواهد شد. او تجربه بسیار زیادی رد لیگ برتر انگلیس دارد و گل های زیادی برای تاتنهام و تیم ملی انگلستان به ثمر رسانده و شما نمی توانید از یک بازیکن، بیشتر از این طلب کنید."

"در سیستم حال حاضر منچستریونایتد، شما به بازیکنی نیاز دارید که در هر فصل حداقل 25 گل برای شما به ثمر برساند. به کسی نیاز دارید که در شرایط سخت به دادتان برسد و هری کین آخرین قطعه پازل است."

4416