مطهری: دوست داریم همواره بهتر از روز قبل باشیم/ لیگ را مثل کف دستم می‌شناسم

مطهری: دوست داریم همواره بهتر از روز قبل باشیم/ لیگ را مثل کف دستم می‌شناسم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: نساجی و یک تیم خوب هستیم که سعی داریم همیشه بهتر از روز قبل باشیم.

به گزارش فوتبالی، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان، اظهار داشت: فردا بازی بسیار سختی داریم. سپاهان تیم خیلی خوب و با سازماندهی بالایی است که مربی باکلاسی دارد. در این سال‌ها این موضوع را نشان داده و همیشه مدعی قهرمانی هستند اما ما هم نساجی و یک تیم خوب هستیم که سعی داریم همیشه بهتر از روز قبل باشیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها در نهایت تعهد کار خود را می‌کنند.  قبل از فصل هم گفتم سعی داریم در بازی‌های خانگی نساجی ، ورزشگاه شهید وطنی را قلمرو خودمان کنیم. خدا را شکر در نیم فصل گذشته در بازی‌های خانگی، بالاترین امتیاز را داشتیم. فردا هم برای کسب سه امتیاز و ارائه فوتبال خوب و قابل احترام، تمام تلاش خود را می‌کنیم. روز به روز از لحاظ وحدت تاکتیکی بهتر می‌شویم و رو به جلو هستیم. سعی داریم این موضوع را در بازی فردا هم نشان بدهیم.

سرمربی نساجی درمورد اینکه با توجه به 11 گل خورده تیمش در سه بازی مقابل پرسپولیس، آلومینیوم و استقلال چه برنامه‌ای برای جلوگیری از تکرار این روند در بازی با سپاهان دارند، گفت:‌ بخش بزرگی از این موضوع ذهنی بود. در این مسابقات اتفاقاتی افتاد که واقعا می‌تواند از لحاظ ذهنی و سبک بازی، شرایط سازمانی هر تیمی را به هم بزند. با این وجود سعی داریم سازما‌ن‌یافته تر و با سازماندهی بهتری دفاع کنیم تا این اتفاقات دیگر تکرار نشود. 

مطهری افزود: نساجی دوست دارد فوتبال رو به جلو بازی کند و طبیعی است برخی مواقع فضاهایی در دفاعش ایجاد شود. با این وجود سعی کردیم این فضاها را کمتر کنیم. اتفاقاتی هم که در این بازی‌ها افتاد بیشتر ذهنی و روانی بود. گل‌های بدی در شروع مسابقه خوردیم که سازمان تیم را به هم زد اما بچه‌‌ها کاملا به وظایف خود واقف هستند. فردا هم آخرین جلسه آنالیز داریم تا با به دست آوردن شناخت بهتر نسبت به سپاهان، دیگر این اتفاقات تکرار نشود.

وی درمورد اینکه آیا نساجی پس از جذب محمدرضا مهدی‌زاده باز هم بازیکن جدیدی جذب خواهد کرد، توضیح داد: نساجی تیم متعلق به بخش خصوصی است و مالک باشگاه توان رقابت با تیم‌های متمول  و بزرگ را ندارد. من هم دوست دارم در ابتدای فصل یا نیم فصل، بازیکنان تاثیرگذار و خیلی خوبی بگیرم. لیگ و بازیکنان را مثل کف دستم می‌شناسم اما شرایط باشگاه ایجاب می‌کند  که چنین اتفاقاتی بیفتد. 

سرمربی نساجی تصریح کرد:  اکنون در روزهای اخیر با 3-2 بازیکن که قراردادهای آنچنانی داشتند صحبت کردم. با خود من و باشگاه دیگری صحبت کردند اما با قراردادهای آنچنانی صحبت کردم. آخرین نمونه‌شان جذب باشگاه تراکتور شد. نمی‌توانیم رقابت کنیم و این کار را برای ما سخت کرده است. من هم بلد هستم بازیکنان خوب و تاثیرگذار بگیرم. ضمن اینکه به تیم بودن و کار تیمی نساجی افتخار می‌کنم. همه بچه‌ها زحمت کشیده‌اند و سعی داریم در بازار نقل و انتقالات که تا فردا است، تلاش خود را بکنیم. 

مطهری افزود: شرایط اینگونه است که نمی توانیم با این‌ تیم‌ها رقابت کنیم اما به داشته‌های خود قانع هستیم. راضی ام زیرا بچه‌ها با قلب خود بازی می‌کنند. این از هر چیزی برای من مهم‌تر است.  در بازی با مس رفسنجان هم دیدیم با وجود سود بردن حریف از میزبانی و شرایط دیگر، بچه‌های من با قلب‌شان بازی کردند و توانستند در شرایط سخت، یک امتیاز از این مسابقه بیرون بیاورند. به تک تک بازیکناننم ایمان و اعتقاد دارم. کارمان را جلو می‌بریم و باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

وی درمورد هجمه وارد شده به نساجی پس از بازی با مس رفسنجان، توضیح داد: می‌دانید باید برآیند اتفاقات داوری را حساب کنیم. اینکه چه قدر ضرر کردیم و چه قدر سود بردیم.  مس رفسنجان سبب شد هجمه بدی روی تیم ما اندازند. البته ما هم خیلی در داوری ضرر کردیم اما همیشه احترام گذاشتیم. هیچ وقت عادت ندارم قبل از بازی درباره داور صحبت کنم زیرا این کار ناعادلانه است. خیلی خوشحال هستم بیژن حیدری که یک داور باکلاس است داور بازی نساجی و سپاهان شده است. امیدوارمصحبت‌های این یک هفته روی او تاثیر نگذاشته باشد. برای حیدری و همکارانش آرزوی موفقیت دارم.

2636