قرعه‌کشی نیمه نهایی لیگ ملت‌ها 23-2022؛ جدال جذاب اسپانیا و ایتالیا

قرعه‌کشی نیمه نهایی لیگ ملت‌ها 23-2022؛ جدال جذاب اسپانیا و ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا 23-2022 قرعه کشی شد.

به گزارش فوتبالی، سومین دوره لیگ ملت های اروپا در حالی قهرمان خود را خواهد شناخت که فرانسه و پرتغال قهرمان دو دوره اول بازیها بوده اند. هلند، کرواسی ، اسپانیا و ایتالیا چهار تیمی هستند که به نیمه نهایی بازیها راه یافته اند و خردادماه باید قهرمان مسابقات در بازیهای چهارجانبه با حضور انها مشخص شود.

یوفا مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی بازیها را انجام داد. در روز چهارشنبه 24 خرداد 1402 ، هلند و کرواسی در ساعت 23:15 در شهر روتردام در هلند به مصاف همدیگر خواهند رفت. بازی دیگر نیمه نهایی میان اسپانیا و ایتالیا در روز پنجشنبه 25 خرداد ساعت 23:15 در شهر انسخده در هلند برگزار خواهد شد.

بازیهای فینال و رده بندی مسابقات در روز 28 خرداد برگزار خواهد شد که رده بندی در ساعت 17:30 برگزار خواهد شد و فینال نیز از ساعت 23:15 آغاز خواهد شد.

پرتغال توانست قهرمان اولین دوره بازیها شود و فرانسه نیز در دومین دوره به قهرمانی رسید. سومین دوره برای همه تیم ها خیلی خاص است. کرواسی که تجربه نایب قهرمانی و کسب رتبه سوم جام جهانی را در سالهای اخیر داشته، می خواهد به قهرمانی برسد. اسپانیا به دنبال اولین جام خود در یازده سال اخیر است در حالی که ایتالیا به دنبال فراموشی کابوس حذف از جام جهانی است. هلند نیز می خواهد پس از سالها جام ببرد.

4125