کاپیتانی امباپه در پی‌اس‌جی جنجال‌ساز شد

کاپیتانی امباپه در پی‌اس‌جی جنجال‌ساز شد

پایگاه خبری فوتبالی - در سالهای اخیر پی اس جی تیم پرحاشیه ای بوده است.

به گزارش فوتبالی، هر چند که پی اس جی در بازی اخیرش در جام حذفی فرانسه توانست با نتیجه هفت بر صفر پیروز شود و امباپه با ثبت پنج گل درخشید اما اهدای بازوبند کاپیتانی به کیلیان به شدت جنجال ساز شده است.

امباپه به اولین بازیکن تاریخ پی اس جی تبدیل شد که در یک بازی پنج گل می زند و گالتیه سرمربی این تیم در پایان بازی گفت که کیلیان را کاپیتان دوم تیمش می داند، تصمیمی که با انتقادها و جنجال های زیادی همراه شده است.

رادیو مونته کارلو اسپورت گزارش داده است که پی اس جی در تلاش است تا امباپه را به کاپیتان اصلی تیم در فصل آینده تبدیل کند آن هم در حالی که مارکینیوش در حال حاضر کاپیتان اصلی تیم است. اما به نظر می رسد که کیمپمبه از این که کاپیتان دومی پی اس جی را از دست داده و این عنوان به امباپه اهدا شده، عصبانی است.

کیمپمبه در یک پیام اینستاگرامی اعلام کرده است که پی اس جی به او اطلاع نداده که امباپه قرار است کاپیتان دوم باشد اما به این تصمیم احترام می گذارد. به نظر می رسد که این تصمیم باعث شده تا جنجال ها در ترکیب پی اس جی بیش از پیش باشد. کیمپمبه در پیام خود نوشته است:" در ساعات اخیر چیزهای زیادی در مورد خودم خواندم و شنیدم و می خواهم همه چیز را روشن کنم تا سوء تفاهم ایجاد نشود. این که بگویند من ناراحت هستم کاملا کذب است. به تصمیم باشگاه احترام می گذارم."

امباپه چهار گل تا کاوانی به عنوان بهترین گلزن تاریخ پی اس جی فاصله دارد.

4125