لوکادیا مانع پرسپولیسی شدن پریرا!

لوکادیا مانع پرسپولیسی شدن پریرا!

پایگاه خبری فوتبالی- عدم خروج نام مهاجم هلندی و خبرساز پرسپولیس از فهرست این تیم، جذب لیاندرو پریرا را با اختلال مواجه خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس با وجود جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا هنوز نام او را از لیست نفراتش خارج نکرده تا برای طرح شکایت خود از این بازیکن با مشکلی روبرو نشود.

قرمزها برای به ثمر رساندن پرونده شکایت خود از لوکادیا او را کماکان در لیست نفرات خود حفظ کرده‌اند و با توجه به تجربیات تلخی که این باشگاه از پرونده آنتونی استوکس و صدور آی تی سی از سوی مدیرعامل وقت ( مهدی رسول‌پناه) داشته، حال مدیران باشگاه پرسپولیس با دقت و وسواس بیشتری این پرونده را دنبال می‌کنند.

پیش از این گفته می‌شد بعد از به نتیجه رسیدن شکایت اقدام به حذف نام او از لیست خواهند کرد، اما این موضوع موجب خواهد شد تا کادرفنی پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی دچار اذیت شود.

گفتنی است بعد از جدایی حامد پاکدل از پرسپولیس، لیست بزرگسالان این تیم یک جای خالی دارد اما این جای خالی تنها با جذب بازیکن لیگ برتری پر خواهد شد و با توجه به حضور نام 4 بازیکن خارجی ( 3 غیر آسیایی و یک بازیکن آسیایی) قرمزها برای ثبت قرارداد مهاجم برزیلی خود باید حتما نام لوکادیا را از لیست خارج کنند تا بتوانند قرارداد پریرا را به ثبت برسانند.

طبق قانون هر باشگاه لیگ برتری مجاز به ثبت تنها 4 بازیکن خارجی در لیست خود خواهد بود که یکی از این 4 بازیکن باید حتما از قاره آسیا باشد.

باید منتظر ماند و دید مدیران و بخش حقوقی پرسپولیس چه تدبیری برای این موضوع خواهند اندیشید.

7655