نقشه جالب پلیس کاتالونیا برای فریب دنی آلوز

نقشه جالب پلیس کاتالونیا برای فریب دنی آلوز

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز اسطوره فوتبال برزیل و بازیکن اسبق بارسلونا، پی اس جی و یوونتوس به اتهام آزار جنسی یک زن از روز جمعه به زندان منتقل شده است.

به گزارش فوتبالی، آلوز فعلا منتظر حکم دادگاه است. او حدود یک ماه پیش مرتکب این جرم شده است. الوز پس از اتهام اولیه به مکزیک رفته بود تا برای باشگاه خود پوماس بازی کند اما زمانی که برای حضور در مراسم یادبود مادر همسرش به بارسلونا برگشت، به دادگاه احضار و بازداشت شد.

آلوز دو روز پس از شکایت قربانی به پلیس، شهر بارسلونا را ترک کرده بود. پلیس کاتالونیا نگران بود که آلوز هرگز به بارسلونا برنگردد و با توجه به این که قانون استرداد مجرمان میان برزیل و اسپانیا وجود ندارد، امکان محکوم کردن بازیکن برزیل وجود نداشته باشد. به همین علت پلیس کاتالونیا در اقدامی هوشمندانه تصمیم گرفت که تمامی اقدامات علیه دنی آلوز شامل شهادت قربانی، اظهارات شاهدان در باشگاه شبانه، تصاویر ثبت شده توسط دوربین ها یا گزارش پزشکی در مورد قربانی کاملا محرمانه باشد و دنی آلوز هیچ اطلاعی از این اتفاقات نداشته باشد. 

دنی آلوز که تصور می کرد در بازگشت به اسپانیا هیچ خطری تهدیدش نمی کند، در مراسم یادبود درگذشت مادر همسرش حضور پیدا کرد که در آن زمان پلیس ها به او اطلاع دادند که باید در دادگاه حاضر شود و در مورد اتهام خود، شهادت بدهد.

آلوز در دادگاه حضور پیدا کرد و بعد از آن که شکایت خود را چندین بار تغییر داد و در حرفهایش تناقضات بسیاری وجود داشت، با حکم قاضی به زندان منتقل شد. 

4125