بازگشت اسطوره رئال مادرید به تیم ملی اسپانیا؟

بازگشت اسطوره رئال مادرید به تیم ملی اسپانیا؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز دلافوئنته سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا قرار است که به زودی با سرجیو راموس ملاقات کند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی تیم ملی اسپانیا جلسات خود را با برخی بازیکنان باتجربه و کاپیتان های تیم ملی اسپانیا آغاز کرده است. راموس با وجود آن که در یک سال و نیم اخیر از لیست لوئیز انریکه خط خورده بود و از تیم ملی اسپانیا کنار رفته بود، به نظر می رسد که مورد حمایت دلافوئنته قرار دارد و قرار است که به لاروخا برگردد.

دلافوئنته می خواهد با سرجیو راموس صحبت کند. راموس با 180 بازی ملی در تاریخ فوتبال اسپانیا رکورد دار است و به نظر می رسد که این جلسه می تواند شانس سرجیو برای حضور در مرحله راهیابی به یورو 2024 را افزایش بدهد.  راموس در صورت بازگشت به تیم ملی اسپانیا دوباره بازوبند کاپیتانی را به بازو می بندد و بازیکنانی نظیر البا، کوکه و موراتا می توانند کاپیتان های بعدی تیم با توجه به تعداد بازیهای ملی خود باشند. سرمربی لاروخا علاوه بر راموس قرار است که با آلبیول نیز جلسه ای داشته باشد.

تیم ملی اسپانیا باید در خرداد ماه در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا نیز شرکت کند که دلافوئنته امید زیادی دارد تا در این مسابقات اولین جام خود را کسب کند. کرواسی، ایتالیا و هلند سه تیم دیگر حاضر در این مرحله هستند. 

آخرین بازی ملی راموس به 31 مارس 2021 برمی گردد. بدین ترتیب اسطوره رئال مادرید می تواند در سن 37 سالگی به تیم ملی برگردد.

4125