واکنش سرمربی میلان به چهار تایی شدن تیمش مقابل لاتزیو

واکنش سرمربی میلان به چهار تایی شدن تیمش مقابل لاتزیو

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های سری آ ایتالیا، میلان و لاتزیو در ورزشگاه الیمپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لاتزیو موفق شد با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد و میلانی ها در این بازی متحمل تحقیر شدند.

به گزارش فوتبالی، میلان در این فصل از رقابت های سری آ در حال حاضر در جایگاه دوم است و با این شکستی که خورد اکنون اختلاف ناپولی صدر نشین با میلان ۱۲ امتیاز است.

استفانو پیولی سرمربی تیم میلان درباره شکستی که تیمش مقابل لاتزیو خورد، گفت:« در حال حاضر خیلی چیز ها به درستی کار نمی کند؛ ذهنیت تیم، مسائل تاکتیکی و غیره. من اینجا هستم که با شما صحبت کنم زیرا مجبور به انجام مصاحبه هستم، وگرنه فقط باید ساکت بمانیم و سخت کار کنیم. لحظات حساسی است و همه ما باید بهتر عمل کنیم.»

سرمربی روسونری ها در ادامه افزود:« اگر به این اشتباهات ادامه بدهیم، ذهنیت تیم دچار مشکل می شود. مشکلات زیادی وجود دارد و یکی از مسائل این است که اخیرا گل اول بازی را دریافت می کنیم.»

به نظر می رسد که میلان در این فصل به دنبال حفظ جایگاه دوم باشد چرا که اکنون روسونری ها ۳۸ امتیاز دارند اما ناپولی ۵۰ امتیازی شده است.

1470