عکس؛ خالکوبی جدید ستاره آرژانتینی با طرح جام جهانی

عکس؛ خالکوبی جدید ستاره آرژانتینی با طرح جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی حال حاضر پی اس جی که به طور قرضی در یوونتوس توپ می زند و در رقابت های جام جهانی 2022 قطر هم به همراه تیم ملی آرژانتین موفق شد قهرمان این رقابت ها شود و جام را بالای سر ببرد، به تازگی طرح جام جهانی را روی ساق پای خود تتو کرده است.

به گزارش فوتبالی، خیلی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین تصمیم گرفتند که پس از قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر، طرح جام جهانی را روی بدن خود تتو کنند و اکنون لئاندرو پاردس نیز این کار را انجام داده است و می بینیم که روی ساق پایش طرحی از جام قهرمانی را کشیده است. همچنین زیر این طرح، تاریخ روزی که تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 قطر شد درج شده است. در واقع آن روز، هجدهم دسامبر سال 2022 بود که تیم ملی آرژانتین موفق شد در یک فینال بسیار دیدنی، تیم ملی فرانسه را پس از تساوی سه بر سه در ضربات پنالتی شکست دهد و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

آرژانتین جام جهانی 2022 قطر را با شکست مقابل تیم ملی عربستان شروع کرد و پس از آن شکست کمتر کسی فکرش را می کرد که آن ها در نهایت به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند اما دیدیم که آرژانتین قهرمان شد.

1471