عکس؛ رونالدو و استایل معروفش در ضربات ایستگاهی این بار در النصر

عکس؛ رونالدو و استایل معروفش در ضربات ایستگاهی این بار در النصر

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ فوتبال عربستان، اولین بازی رسمی خود را برای تیم النصر انجام داد و به این ترتیب کار خود را به طور رسمی با باشگاه عربستانی استارت زد.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی در این بازی گلزنی نکرد اما روی گلی که النصر در این بازی به ثمر رساند، به طور غیر مستقیم تاثیر گذاشت. النصر با نتیجه یک بر صفر موفق شد الاتفاق عربستان را شکست دهد.

یکی از صحنه های جالبی که در بازی النصر و الاتفاق رقم خورد، مربوط به لحظه ای بود که کریستیانو رونالدو می خواست روی خطایی که توسط بازیکنان الاتفاق انجام شده بود، ضربه ایستگاهی بزند.

رونالدو همان استایل معروف خودش را برای زدن ضربه ایستگاهی به اجرا در آورد تا به این ترتیب در النصر عربستان هم این ژست معروف را به خودش گرفته باشد. رونالدو در منچستر یونایتد، رئال مادرید، یوونتوس و تیم ملی پرتغال هم بار ها این کار را کرده است و اکنون در اولین بازی رسمی خود در تیم النصر عربستان هم این کار را انجام داد.

البته رونالدو از لحاظ گلزنی از روی ضربات ایستگاهی در فصل های اخیر دچار افت شده است و دیگر تمام کاشته های او بوی گل نمی دهد!

1471