تیری آنری کدام سرمربی را به لاپورتا پیشنهاد داده بود؟

تیری آنری کدام سرمربی را به لاپورتا پیشنهاد داده بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در فصل گذشته یعنی فصل 2021/22، کار خود را با هدایت رونالد کومان آغاز کرد اما در ادامه فصل با توجه به نتایج ضعیفی که این سرمربی هلندی گرفت، در نهایت خوان لاپورتا او را برکنار کرد و پس از این که سه بازی به طور موقتی سرخی بارخوان روی نیمکت بارسا نشست، ژاوی هرناندز از السد قطر جدا شد و هدایت بارسا را بر عهده گرفت.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که لاپورتا پس از این که رونالد کومان را برکنار کرده است، گزینه های دیگری هم در دسترس داشته است و سرمربی های دیگری هم به او پیشنهاد شده است اما در نهایت لاپورتا تصمیم گرفته است که به سراغ ژاوی هرناندز برود.

تیری آنری به تازگی در گفت و گویی که با CBS Sports داشته است، گفت:" منچستر یونایتد زیر نظر تن هاگ کاملا عوض شده است. من راستش را می‌گویم؛ یکی از طرفداران پر و پا قرص تن هاگ هستم و خیلی او را دوست دارم. پس از اخراج شدن کومان از بارسا، من این مربی را به لاپورتا پیشنهاد کردم. او یک نابغه است."

در واقع تیری آنری در آن موقع به لاپورتا گفته است که می تواند سراغ اریک تن هاگ برود اما لاپورتا ترجیح داده که ژاوی را به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب کند.

1470