قلی‌زاده در آستانه تبدیل شدن به بمب نقل و انتقالات لیگ برتر/ یورو را با ریال عوض می کند؟

قلی‌زاده در آستانه تبدیل شدن به بمب نقل و انتقالات لیگ برتر/ یورو را با ریال عوض می کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مقصد احتمالی لژیونر ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک کدامیک از تیم‌های لیگ برتر خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان هستید که علی قلی‌زاده به خاطر مشکلات خانوادگی، قصد قطع همکاری با شارلوا را دارد. 

هرچند این بازیکن تکنیکی پیشنهادهایی از ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس ( لیگ ستارگان قطر و امارات) دریافت کرده اما این احتمال هم وجود دارد او بار دیگر به ایران بازگردد.

از زمانی که خبر بازگشت احتمالی قلی‌زاده به فوتبال ایران منتشر شده، گمانه‌زنی‌ها درباره مقصد او شروع شده است. اولین شایعه‌ای که درباره این بازیکن مطرح شده، احتمال پیوستنش به پرسپولیس بوده چرا که از یکطرف گفته می‌شود نام او در لیست یحیی گل‌محمدی دیده شده و از طرف دیگر مدتی قبل امید نورافکن مدعی شده بود که قلی‌زاده پرسپولیسی است و اگر قرار به بازگشت او به فوتبال ایران باشد، قطعا او راهی پرسپولیس خواهد شد.

جدا از پرسپولیس، از استقلال هم به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده شده به خصوص اینکه او پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود:" خانواده من بیشتر استقلالی هستند. برادرم و همسرم استقلالی هستند. ولی بقیه خانواده‌ام هر جا من باشم، طرفدار آن تیم هستند."

حالا باید منتظر ماند و دید در صورتی که قرار به بازگشت قلی‌زاده به لیگ برتر باشد، او راهی کدام یکی از دو تیم پایتخت خواهد شد هر چند که بحث علاقه تراکتور به این بازیکن هم مطرح شده است.

باید دید قلی زاده، یورو را با ریال عوض خواهد کرد؟ البته به عدد ریالی قراردادش هم این ماجرا بستگی دارد!

7655