اولین هدف منچستریونایتد در این فصل از نظر تن هاگ

اولین هدف منچستریونایتد در این فصل از نظر تن هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب (چهارشنبه) از ساعت 23:30، منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست در این مرحله از رقابت های جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود راهی مرحله بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ، سرمربی منچستر یونایتد پیش از این بازی درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد. سرمربی شیاطین سرخ درباره این که اولین هدف تیمش در این فصل گفت:"  هدف ما کسب جام با منچستر یونایتد است و اکنون فرصت خوبی داریم اما باید بازی به بازی پیش برویم. اول باید بازی رفت را ببریم و سپس به برگشت فکر می‌کنیم. فکر بیش از حد به بردن لیگ کاپ، حواس‌مان را پرت می‌کند اما قطعا با هدف فتح لیگ کاپ پا به بازی فردا می‌گذاریم."

در واقع تن هاگ به طور مستقیم گفت که اولین هدفش در این فصل قهرمانی در رقابت های جام اتحادیه انگلیس است چرا که شیاطین سرخ در حال حاضر به نظر می رسد شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس ندارند و صرفا به دنبال قرار گرفتن در جمع 4 تیم نخست در این لیگ هستند.

تن هاگ درباره شرایط تیمش گفت:" باخت مقابل آرسنال را فراموش کرده‌ایم. باید روبه‌جلو فکر کنیم چون فردا شب بازی مهمی مقابل ناتینگهام فارست داریم و باید روی آن متمرکز باشیم. همه بازیکنانی که در بازی با آرسنال در دسترس نبودند، به مسابقه با ناتینگهام هم نمی‌رسند. دالو، مارسیال و سانچو غایب خواهند بود."

1470