مشخص شدن دلیل منتفی شدن انتقال رونالدو به منچسترسیتی

مشخص شدن دلیل منتفی شدن انتقال رونالدو به منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در تابستان 2021 در آستانه پیوستن به منچسترسیتی بود اما انتقال در آخرین لحظه منتفی شد و حالا دلیلش مشخص شده است: بارسلونا در آن زمان با رحیم استرلینگ به توافق نرسید و بدین ترتیب مدیران سیتی قید جذب ستاره پرتغالی را زدند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در سال 2021 پس از ترک یوونتوس منتظر مشخص کردن تیم جدید خود بود. در حقیقت او می خواست به لیگ انگلیس برگردد که منچسترسیتی یکی از جدی ترین مشتریانش بود اما در آخرین لحظه مسیر این بازیکن به سوی منچستریونایتد تغییر کرد.

حالا نشریه اسپانیایی "ال موندو" گزارش داده است که انتقال رونالدو به سیتی منتفی شده است چرا که استرلینگ با بارسلونا به توافق نرسیده و بدین ترتیب تیم انگلیسی قید خرید ستاره پرتغالی را زده است. در حقیقت گواردیولا هیچ مشکلی برای جذب رونالدو نداشته است اما در نهایت کریستیانو راهی یونایتد شد.

رونالدو در فصل گذشته عملکرد خوبی در یونایتد داشت و در لیگ انگلیس هجده گل به ثمر رساند. رابطه کریستیانو و یونایتد در شروع فصل جاری خراب شد و در نهایت پس از مصاحبه ای جنجالی قراردادش را با این تیم فسخ کرد.  رونالدو بعد از ترک یونایتد راهی النصر عربستان شد تا با دستمزد سالانه 200 میلیون یورو به پردرآمدترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود.

4125