کریمی: ازبکستان بازی فیزیکی را به نمایش می گذارد

کریمی: ازبکستان بازی فیزیکی را به نمایش می گذارد

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: دیگر نمی توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. 

به گزارش فوتبالی، فرشته کریمی، کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان درخصوص شرکت در تورنمنت فوتسال بانوان کافا 2023 - ازبکستان گفت: اکنون سطح تیم ها نسبت به دوره های قبل بسیار تغییر کرده و دیگر نمیت وان هیچ تیمی را دست کم گرفت.  تیم ها برای آماده سازی خود مرتبا در اردو و مساباقت دوستانه شرکت می کنند. در تورنمنت کافا با تیم های ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان مسابقه داریم. همانطور که می دانید تیم ازبکستان بازی بسیار فیزیکی دارد و قرقیزستان و تاجیکستان نیز تمرینات خوبی را برای شرکت در این بازیها پشت سر گذاشته اند.

وی ادامه داد: همه تیم ها برای هر تورنمنتی تمرینات مداوم خود را برگزار می کنند و اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران نیز از روز شنبه در مرکز ملی فوتبال آغاز شده است. با توجه به فرصت اندکی که برای آماده سازی داشتیم امیدوار هستم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

کریمی در پایان گفت: کادر فنی تیم با توجه به بازیهایی که در گذشته برابر تیم های فوق داشتیم، مسابقات را آنالیز کرده و نکات مختلفی را در تمرینات به بازیکنان گوشزد کرده است. همه ما با انگیزه و تلاش بالا به رقابت حریفان می رویم تا نتیجه مطلوبی را به دست آوریم.

2636