شروع خارق العاده خرید جدید تیم آلمانی: اولین گل پس از 34 ثانیه

شروع خارق العاده خرید جدید تیم آلمانی: اولین گل پس از 34 ثانیه

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید کولینا 22 ساله در روز 14 ژانویه به آگزبورگ ملحق شد. هایدوک اشپیلت اجازه جدایی دفاع چپ کروات و عضو تیم زیر 21 سال کرواسی را با مبلغ 650 هزار یورو صادر کرد.

به گزارش فوتبالی، شروع کولینا در بوندسلیگا فوق العاده بوده است. در حقیقت او در اولین بازی خو در آگزبورگ در دقیقه 76 با نظر انریکو ماسن به جای الویس وارد زمین شد. کولینا فقط به 34 ثانیه نیاز داشت تا اولین گلش در لیگ آلمان را بزند. او دروازه دورتموند را باز کرد. در حقیقت او از بازگشت توپ پس از برخورد به تیرک دروازه کلوین یبوا استفاده کرد تا گلزنی کند.آگزبورگ با این گل به تساوی سه بر سه رسید هر چند که دورتموند در نهایت با گل جیووانی رینا با نتیجه چهار بر سه برنده شد.

کولینا که تجربه حضور در اکادمی موناکو را دارد، در 17 بازی فصل خود در هایدوک یک گل زده بود اما در اولین بازی خود در آگزبورگ توانست گلزنی کند. رکورد او بسیار جالب است چرا که به طور مثال هالند برای اولین گلش در بوندسلیگا به سه دقیقه نیاز داشت. رکورد لیگ آلمان متعلق به میلوش یوییچ است. این مهاجم صرب که در حال حاضر بدون تیم است، برای اولین گل خود در دورتموند در 15 ژانویه 2014 به فقط 19 ثانیه نیاز داشت. یوییچ در ان زمان 21 سال و ده روز سن داشت.

4125