واکنش ژاوی به بحث مهربانی داوران مقابل خشونت گاوی

واکنش ژاوی به بحث مهربانی داوران مقابل خشونت گاوی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پیش از بازی کوپا دل ری مقابل سوسیه داد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا باید میزبان سوسیه داد باشد. قضاوت بازی به عهده خیل مانزانو است، همان داوری که باعث محرومیت سه جلسه ای لواندوفسکی شده بود. ژاوی در این باره گفت:" به بهترین شکل از داور استقبال خواهیم کرد و امیدواریم که نقش او در بازی به چشم نیاید. لواندوفسکی هم روی بازی خودش تمرکز خواهد کرد. همیشه به بازیکنانم می گویم که به داور توجهی نکنند چون این مسئله تحت کنترل ما نیست. ما بازی خودمان و روحیه خودمان را کنترل می کنیم. شرایط خوبی داریم. به تازگی یک جام برده ایم و انتخاب داور چیزی را برای ما عوض نمی کند."

وی در مورد بحث خریدها در بارسا هم صحبت کرد:"در ابتدا به نظر می رسد که اقدام چندانی نخواهیم داشت. از ابتدا گفتم که پنجره نقل و انتقالات برای ما آرام است. خبر جدیدی نیست. احتمال اتفاقات دیگری را رد نمی کنم اما فعلا خبر جدیدی نیست."

ژاوی در مورد این بحث که داوران نسبت به خشونت و تکل های گاوی مهربان هستند هم صحبت کرد:" از نظر من یک جنجال بیهوده است. گاوی با شهامت و جدیت کار می کند. او آرامش دارد. نظر من با دیگران متفاوت است. از نظر من روی گاوی خیلی خطا می کنند و داوران سوت نمی زنند. این بحث ها را همان افرادی راه می اندازند که بحث دوپینگ (در بارسلونا) و ویاراتو (کمک های داوری ویار رییس فدراسیون سابق به بارسلونا) را مطرح کرده بودند."

4125