بازجویی از رونالدو و 22 یوونتوسی سابق و کنونی

بازجویی از رونالدو و 22 یوونتوسی سابق و کنونی

پایگاه خبری فوتبالی - محرومیت باشگاه یوونتوس به علت تخلفات مالی شاید باعث تنبیه و محرومیت برخی بازیکنانی شود که در این مدت با این باشگاه همکاری کرده اند. در حال حاضر 23 بازیکن در مظان اتهام هستند.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته فوتبال ایتالیا دچار شوک شد چرا که یووه به خاطر تخلفات مالی با کسر 15 امتیاز تنبیه شد. بدین ترتیب یووه از رتبه سوم جدول به رتبه دهم جدول سقوط کرد. یووه در حال حاضر شانس اندکی برای کسب سهمیه تورنمنت های اروپایی در فصل آینده دارد و شاید امید اصلی آنها به قهرمانی در لیگ اروپا باشد تا بتوانند آن گونه به چمپیونزلیگ در سال آینده راه پیدا کنند. البته یووه درخواست فرجام خواهی داده و امیدوار است که امتیازات برگردند چرا که تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد. فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی سابق یووه که در حال حاضر در تاتنهام کار می کند، به مدت دو سال و نیم محروم شده است.

از طرفی دیگر تحقیقات در مورد 23 بازیکن حاضر در یووه در سالهای اخیر آغاز شده است که کریستیانو رونالدو، دیبالا، کولوسفسکی و بنتانکور برخی از این نفرات هستند. در حقیقت دادستان پرونده اعلام کرده است که کل افرادی که در این تخلفات مالی نقش داشته اند، مورد بازجویی و بازپرسی قرار خواهند گرفت.

گفته می شود که یوونتوس به رونالدو 20 میلیون پوند بدهکار است چرا که سندی را در این زمینه امضا کرده اند اما به دست ستاره پرتغالی نرسانده اند.  البته علاوه بر یوونتوس در حال حاضر تحقیقات در مورد تخلفات مالی باشگاه ناپولی نیز آغاز شده است.

4125