تاثیر شگفت‌انگیز رونالدو روی اسپانسرهای النصر؛ توسعه گردشگری در عربستان

تاثیر شگفت‌انگیز رونالدو روی اسپانسرهای النصر؛ توسعه گردشگری در عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - حضور کریستیانو رونالدو باعث شده تا فوتبال عربستان در هفته های اخیر به شدت مورد توجه فوتبالدوستان قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، حضور ستاره پرتغالی باعث شده تا در هفته های اخیر النصر  و سایر باشگاه های عربستانی مورد توجه قرار بگیرند.  به طور مثال شرکت "شرفه" که اسپانسر اصلی باشگاه النصر است، به لطف حضور رونالدو در هفته های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته و نام این شرکت عربستانی در همه شبکه های تلویزیونی، روزنامه ها و وبسایت های خبری دنیا پخش شده است. شرکت تولیدی لباس عربستانی "دونئوس" که لباس النصر را تولید می کند هم با فروش فوق العاده ای مواجه شده است. در حقیقت این شرکت توانسته دویست هزار پیراهن اورجینال رونالدو را به فروش برساند که پیراهن زردرنگ بیشترین تقاضا را در میان چهار پیراهن النصر داشته است. سایر اسپانسرهای النصر نظیر شرکت مخابراتی "لبارا"، "پیتزا هریس"، گروه بیمارستان های "Care" یا گروه سرمایه گذاری مرکز سرگرمی "قدیه" نیز با استقبال خوبی مواجه شده اند. به طور مثال در شهر مادرید نیز تورهای سفر به عربستان با استقبال قابل توجهی نسبت به سالهای اخیر مواجه شده است.

اما هلدینگ"شرفه" بیشترین سود را برده است. این برند از 45 شرکت مختلف تشکیل شده است که عمده فعالیت آن در حوزه سرمایه گذاری املاک است اما در حوزه مواد غذایی ، تکنولوژی و نرم افزارهای موبایل نیز فعالیت می کنند.

به نظر می رسد که حضور رونالدو در النصر تاثیری بسیار فراتر از مسائل ورزشی دارد و کمپانی های عربستانی نیز به این موضوع واقف هستند.

4125