ستاره آرژانتینی و دو تیمی که در روزهای آخر ژانویه به دنبالش هستند

ستاره آرژانتینی و دو تیمی که در روزهای آخر ژانویه به دنبالش هستند

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر در روز های پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستیم و باید دید که در این روز های آخر چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، رودریگو دی پائول، هافبک آرژانتینی اتلتیکو مادرید، در رقابت های جام جهانی 2022 قطر یکی از ستاره های تیم ملی آرژانتین بود و در قهرمانی این تیم در جام جهانی تاثیر قابل توجهی داشت.

اکنون به گفته موندو دپورتیوو زمانی که دی پائول در اودینزه بود دو باشگاه بزرگ سری آ یعنی میلان و یوونتوس خواستار جذب او بودند و باور داشتند که می توانند از استعداد او استفاده بهتری ببرند‌. در واقع رودریگو دی پائول بین سال های 2016 تا 2021 در اودینزه حضور داشته است. در نهایت در سال 2021، رودریگو دی پائول راهی اتلتیکو مادرید شد اما هنوز هم میلان و یوونتوس به این بازیکن توجه دارند.

اتلتیکو مادرید برای خرید رودریگو دی پائول در تابستان 2021، مبلغ 35 میلیون یورو را هزینه کرده است و همین قضیه موجب می شود که این باشگاه اسپانیایی برای فروش دی پائول به رقم های پایین رضایت ندهد و کار برای یوونتوس و میلان که در روز های آخر نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب دی پائول هستند، سخت شود.

1470