چرا بازگشت مسی به بارسلونا در تابستان آینده "غیرممکن" است؟

چرا بازگشت مسی به بارسلونا در تابستان آینده "غیرممکن" است؟

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی شب گذشته گفت که لیونل مسی قصد ندارد با پاری سن ژرمن قرارداد خود را تمدید کند و این احتمال وجود دارد که او در تابستان آینده از تیم پاریسی جدا شود.

به گزارش فوتبالی، البته این حرف های رومرو خیلی زود توسط فابریزیو رومانو تکذیب شد و خبرنگار ایتالیایی توییت قبلی خود را درباره اینکه مسی در حال مذاکره با پی اس جی و تمدید قرارداد با این باشگاه است، بازنشر کرد.

اکنون به گفته Gol اسپانیا، دلایلی وجود دارد که لیونل مسی حتی اگر با پی اس جی به توافق هم نرسد باز هم به بارسلونا باز نخواهد گشت. هر چند که مسی به احتمال زیادی در پی اس جی خواهد ماند و در نهایت قراردادش را تمدید خواهد کرد.

مشکل اصلی آن جا است که بارسلونا از لحاظ مالی توانایی پرداخت دستمزد لیونل مسی را ندارد و نمی تواند آن طور که پی اس جی و یا سایر تیم ها به لئو مسی پیشنهاد می دهند، پیشنهاد دهد.

از سوی دیگر خانواده لیونل مسی هنوز هم از خوان لاپورتا و مدیریت باشگاه بارسلونا دلخور است. لاپورتا به پدر مسی گفته بود که آن ها نمی توانند به خاطر شرایط مالی با مسی تمدید کنند و لئو باید دستمزد خود را به طور قابل توجهی پایین بیاورد. این در حالی بود که لاپورتا چند ماه بعد اقدام به خرید بازیکنانی مثل فران تورس کرد. این قضیه برای خانواده مسی تعجب آور بود.

1470