بایرن مونیخ مربی محبوب نویر را به علت جاسوسی اخراج کرد

بایرن مونیخ مربی محبوب نویر را به علت جاسوسی اخراج کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تونی تاپالوویچ دوست صمیمی مانوئل نویر و مربی دروازه بان های بایرن مونیخ به علت جاسوسی و لو دادن صحبت های خصوصی کادر فنی به بازیکنان، توسط مدیران باواریایی ها اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ روز دوشنبه خبر برکناری تاپالوویچ را تایید کرد و دلیل این تصمیم را "اختلافات در مسیر کاری" عنوان کرد. نشریه بیلد گزارش داده است که تاپالوویچ با نظر یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن اخراج شده است. در حقیقت مربی دروازه بان های سابق بایرن مونیخ صحبت های خصوصی اعضای کادر فنی را به بازیکنان لو می داده است. تاپالوویچ سالها در کنار نویر بوده است.  تاپالوویچ 11.5 سال در بایرن مونیخ حضور داشته است و در سال 2017 به عنوان ساقدوش در مراسم ازدواج نویر حضور پیدا کرد.

نویر در پیامی به جدایی تاپالوویچ از بایرن مونیخ واکنش نشان داد و نوشت:"تونی عزیز، امروز پایان یک دوران در بایرن مونیخ است. 11.5 سال  در تیم بودیم، در سبک بازی دروازه بانی مدرن یک پیشگام بودی و مهمتر از آن یک شخصیت بزرگ بوده ای که حالا از باشگاه می روی. نه فقط در بایرن مونیخ بلکه همه افراد می دانند که بدون تو این موفقیت ها برای بایرن مونیخ در این سالها امکان پذیر نبوده است. تو من را شکل دادی و سبک دروازه بانی من را به سطح جدیدی رساندی. دلم برای تو تنگ خواهد شد."

4125