واکنش سرمربی النصر به اولین بازی رونالدو در تیمش

واکنش سرمربی النصر به اولین بازی رونالدو در تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - النصر موفق شد در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ فوتبال عربستان با نتیجه یک بر صفر تیم الاتفاق را شکست دهد و به این ترتیب هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، مهم ترین نکته این بازی این بود که کریستیانو رونالدو اولین بازی رسمی خود را در تیم عربستانی انجام داد. در واقع رونالدو که پس از ترک منچستر یونایتد راهی النصر عربستان شده بود، اکنون برای اولین بار برای تیم جدیدش به طور رسمی به میدان رفت.

رودی گارسیا سرمربی النصر درباره اولین حضور رونالدو در ترکیب تیمش گفت:" ما فرصت‌هایی برای او ساختیم و از بازیکنان خواستیم که توپ ها را بین او و تالیسکا تقسیم کنند. نباید فراموش کنیم که کریستیانو مقابل پاری سن ژرمن به میدان رفت و پس از آن به اندازه کافی فرصت استراحت نداشت."

گارسیا درباره هدف النصر که قهرمانی در لیگ عربستان است، گفت:" حتی در حضور رونالدو هم، قهرمانی در لیگ عربستان راحت نیست چون رقبای قدرتمندی داریم."

سرمربی النصر درباره تاثیر رونالدو در تیمش گفت:" داشتن بازیکنی همانند رونالدو در ترکیب، نکته مثبتی است چرا که موجب حواس‌پرتی مدافعان می‌شود، اتفاقی که روی صحنه به گل رسیدن ما مقابل الاتفاق رخ داد."

در هر صورت باید دید که اوضاع برای رونالدو در النصر به چه شکل پیش می رود.

1470