باشگاه تراکتور همچنان به دنبال جذب یک مهاجم اسپانیایی

باشگاه تراکتور همچنان به دنبال جذب یک مهاجم اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه تراکتور پس از نقل و انتقالات صورت گرفته برای این باشگاه همچنان به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است.                                    

به گزارش فوتبالی، باشگاه تراکتور روز گذشته حامد پاکدل را به عنوان نخستین خرید خود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی معرفی کرد تا مهاجم سابق پرسپولیس با حضور در جمع شاگردان پاکو خمز، بار دیگر سرخ‌پوش بماند.  

البته ظاهرا جذب پاکدل آخرین راهکار تراکتور برای تقویت خط حمله این تیم نیست زیرا مذاکرات مدیران باشگاه برای جذب یک مهاجم اسپانیایی همچنان ادامه دارد.   

با توجه به قطعی نبودن زمان بازگشت محمد عباس‌زاده به میادین و اینکه سرمربی تراکتور قصد دارد یک مهاجم پرتحرک‌تر دیگر به خدمت بگیرد، مدیران این باشگاه درصدد نهایی کردن مذاکره با گزینه مدنظر اسپانیایی خمز هستند تا مشکلی از این لحاظ احساس نشود.  

تراکتور در شرایطی پاکدل را جذب کرد که درصدد جذب دومین بازیکن مازاد پرسپولیس یعنی سیامک نعمتی هم بود اما مبلغ درخواستی این بازیکن که از برخی تیم‌های دیگر مثل فولاد و گل‌گهر نیز پیشنهاد دارد، شرایط به نتیجه رسیدن مذاکراتش با باشگاه تبریزی را به ابهام رسانده و باید دید در فرصت باقی‌مانده تا اتمام نقل و انتقالات، رایزنی‌های طرفین به کجا خواهد رسید. این در شرایطی است که نعمتی تاکنون قراردادش با پرسپولیس را فسخ نکرده است.

5960