پیراهن‌های متفاوتی که اینتری ها در مقابل امپولی پوشیدند

پیراهن‌های متفاوتی که اینتری ها در مقابل امپولی پوشیدند

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در مقابل امپولی با نتیجه یک بر صفر با تک گل بالدانزی شکست خورد. در حقیقت نراتزوری ها با اخراج اشکرینیار در این بازی 50 دقیقه ده نفره بودند و در نهایت سه امتیاز کلیدی را از دست دادند و فرصت سبقت گرفتن از میلان در جدول را از دست دادند و در رتبه سوم جدول قرار گرفتند.

به گزارش فوتبالی، اینتری ها اما در این بازی پیراهن های متفاوتی را به تن کردند. در حقیقت آنها به بهانه سال نوی چینی، لباسی را پوشیدند که پشت آن اسم بازیکنان به زبان چینی نوشته شده بود. مالکیت اینتر همچنان به عهده شرکت چینی سونینگ است و به همین خاطر این باشگاه سال نوی چینی را خیلی جدی می گیرد و امیدوار است که فروش پیراهن های ویژه این تیم برای سال نوی چینی نیز در این کشور با استقبال همراه شود. در حقیقت هر چند که این پیراهن برای اینتری ها خوش یمن نبود و در مقابل امپولی شکست خوردند اما امیدوارند که درآمد خوبی نصیبشان شود. سال نوی چینی با نام "سال خرگوش" شناخته می شود که این نکته هم در طراحی پیراهن های متفاوت لحاظ شده است.

در سالهای اخیر باشگاه های بزرگ اروپا به بهانه سال نوی چینی پیراهن های متفاوتی را عرضه می کنند و امیدوارند که درآمد خوبی از فروش این لباس ها نصیبشان شود.

4125