آینده نامعلوم هافبک رئال مادرید در برنابئو

آینده نامعلوم هافبک رئال مادرید در برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - دنی سبایوس هافبک اسپانیایی صراحتاً اعلام کرد که تمام تلاشش را برای تمدید کردن قراردادش در رئال مادرید انجام خواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، از قرارداد دنی سبایوس با رئال مادرید فقط چهار ماه باقی مانده. این هافبک خلاق که سابقه بازی در آرسنال را نیز دارد، در پیروزی شیرین دو بر صفر لوس بلانکوس مقابل اتلتیک بیلبائو حضور مفیدی داشت و حتی یکی از دلایل کامبک زدن رئال مقابل ویارئال بود. 

به نقل از سایت آ اس، سبایوس درباره آینده نامعلومش در سانتیاگو برنابئو گفت: "هیچ باشگاهی از مادرید بزرگ‌تر نیست. چهار ماه از قراردادم باقی مانده، اما من قرار نیست که بیکار بنشینم، بلکه می خواهم با تمام توانم بجنگم و به همه ثابت کنم که می توانم در این باشگاه بمانم."

"پیروزی مقابل بیلبائو؟ در نیمه دوم بازی با ویارئال، عملکرد خیلی خوبی داشتم و توانستم به تیم برای کامبک زدن کمک کنم. سرمربی از من خواست تا از ابتدا مقابل بیلبائو بازی کنم. من انرژی و شور و شعف زیادی در آن لحظه داشتم و فکر می کنم در زمین نیز این موضوع را ثابت کردم. از پیروزی در چنین استادیوم سختی خوشحالم."

"ما همیشه آماده بازی کردن هستیم. فقط کافی است که مربی بخواهد. او در بازی با ویارئال، وقتی تیم به من نیز داشت، مرا به زمین فرستاد."

4416